Reklamáció
A hibás termékeket juttassák el hozzánk személyesen vagy futárszolgálattal, dobozonként egy-egy helyesen kitöltött reklamációs nyomtatvánnyal. A gyorsabb ügyintézés érdekében a nyomtatvány digitális verzióját várjuk a domipack@gmail.com e-mail címünkre.
A visszáru adatlap letölthető innen:
https://www.domipack-shop.hu/custom/domipack/image/data/reklamacios_adatlap.xls
Visszáru szabályzat
Amennyiben tévedésből több mennyiséget rendelt, nem tudja értékesíteni, illetve nem szeretné megtartani az árut, lehetőség van annak visszáruzására. Igényét visszáru adatlapunk igénylésével, majd ezt követően annak pontos kitöltésével lehet bejelenteni a domipack@gmail.com email címre.
A termék visszaküldésének alapfeltétele ennek pozitív, írásban történő elbírálása.
Kizárólag bontatlan, sérülésmentes termékeket áll módunkban jóváírni, kezelési költség levonása ellenében, melynek mértéke időarányosan a számla kiállításától számítva a következő:
3 napon belül -10%,
3 napon túl -20%,
1 hónapon belül -30%,
Eredeti kelléganyag esetén egyedi elbírás alapján van visszáru lehetőség!
Egyedi megrendelésre érkezett termékek esetében nincs visszáru lehetőség!
Az áru cégünkhöz való visszajuttatásáról a vevő gondoskodik. Amennyiben futárszolgálattal küldi vissza a termékeket annak szállítási költsége a vevőt terheli.
A visszáru átvételét követőn elkészítjük a helyesbítő számlát, melyen a visszáru értékének kezelési költséggel csökkentett összege szerepel.
A visszáru adatlap letölthető innen:
https://www.domipack-shop.hu/custom/domipack/image/data/visszaru_adatlap.xls